.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خروج استان از شرایط بحرانی زباله
استاندار مازندران در آمل گفت: مازندران اکنون از شرایط بحرانی زباله خارج شده است.
خروج استان از شرایط بحرانی زباله

به گزارش شمال نیوز ، حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه بهره برداری از تصفیه خانه شرکت کاله در آمل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران به عنوان استان سبز مورد توجه محیط زیست است، گفت: مشکلات زیادی در حوزه پسماند مازندران وجود داشت و پساب مجموعه شهرک‌های صنعتی نیز یکی از معضلات استان بود.

 

او افزود: مازندران اکنون از شرایط بحران خارج شده است و بسیاری از مراکز دپوی زباله با تصمیماتی که گرفته شد سروسامان گرفته است.

 

استاندار مازندران ادامه داد: طرح ساماندهی مراکز دپوی زباله‌ها در مازندران اجرا و سند آمایش نیز تهیه شده است که مشخص می‌کند مناطق مختلف استان در خصوص پسماند و زباله در چه وضعیتی قرار دارند.

 

حسینی پور گفت: موضوع شیرابه‌هایی که سال‌ها در مراکز دپوی زباله وجود داشت نیز مورد به مورد و در هر منطقه مشخص و پیمانکار نیز برای ساماندهی آن تعیین شده است. 

 

او با بیان اینکه ساماندهی شیرابه‌های دو یا سه مرکز دفن زباله استان باقی مانده است، افزود: موضوع ساماندهی زباله‌ها و شیرابه‌ها در مرکز دفن زباله‌های انجیل سی بابل هم به وزارت کشور ارجاع شد تا تصمیمات لازم گرفته شود.

 

استاندار مازندران در خصوص زباله‌های دپو شده در عمارت آمل نیز گفت: دو دانشگاه مازندران و امیرکبیر به صورت مشترک مطالعات برای ساماندهی زباله آمل را در دستور کار دارند و راهکار‌های مختلفی هم ارائه دادند.

 

حسینی پور افزود: منطقه عمارت ۵۰ سال مرکز دپوی زباله بود، اما بهترین تصمیم برای ساماندهی این مرکز دپوی زباله گرفته خواهد شد که نه تنها مشکل مردم حل شود بلکه سد هراز هم برای آبگیری مشکل نداشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.342 seconds.